ANKETA
Jaký chcete další vývoj highdef.cz?
Žádný, stejně stojí za ****
- [3]

Více článků a testů o HD
- [52]

Více plků o jiných blbostech
- [2]

Více všeho, hlavně ať je co číst
- [19]

Je mi to jedno
- [1]

Rád bych sám napsal článek (hoďte nám info do mailu)
- [1]

Celkem hlasovalo : 78



krátké.zprávy

CoreAVC 3.0.1

Kdopak přijde na večeři?

Nové verze...

Hardwarová akcelerace Flashe.
Konečně!


poslední.aktualizace

31.12.11 -
Přehrávače:
TokPlayer

21.12.11 -
Sapphire pure white .

21.12.11 -
OCZ vertex - po 2 letech.

09.05.11 -
Subtitle edit - editor titulků.

09.05.11 -
780G.

19.01.11 -
Záloha BR.

02.10.10 -
Převod DVD do h.264.

15.09.10 -
Přehrávače:
Splayer a Potplayer

nejčtenější.články

Podrobný návod na rychlé
přehrávání HD video
obsahu na vašem PC.

Pracujeme
s MKVmerge a s MKVextract

Akcelerace HD videa
grafickou kartou.

Kompletní návod na
převod DVD do h.264.

Kompletní.návod.na.převod DVD.do.h.264

Aneb na zálohu má každý právo :-)

obsah


Hodnocení článku : 3.0030840400925/5
Hodnotilo : 1297
Hodnoťte zde:

a.to.je.vše

Tak vidíte, že to není nic složitého, nebo aspoň ne tak složitého. Nicméně toto je jen jedna z mnoha možností, jak enkódovat film. Je ale jednoduchá a nepotřebujete žádné speciální zařízení, kromě volného času a počítače. Doufám, že pokud jste zkoušeli zálohovat si nějaký ten film, že jste uspěli. Všichni kamarádi to uřčitě ocení více, než když jim půjčíte DVD, na které by museli dávat pozor, aby ho náhodou neškrábli... :-)

 

 

<<< --- předchozí --- <<<

 

Od: hell - 17:59/22.2.2009

No, škoda, že si tu hrajete na profi web a hned v úvod píčete blbosti. Převod do x.264? Co to jako má být? Snad h.264! x.264 je název programu... 8

---
Od: snakes0n - 18:38/22.2.2009

jo mas pravdu, x264 je knihovna/program pro enkodovani do h264/avc, ale lidi to znaji jako x264, a pouziva se znaceni h264 i x264...pro tvuj klid to klidne opravim...btw tohle neni profi web, delaji na tom 2 lidi ve svem volnem case po praci, neni tady ani reklama aby se zaplatil hosting...tak si ty posmesky odpust...

---
Od: snakes0n - 19:03/22.2.2009

btw - na profi webech najdes daleko horsi bludy nez tady :-D
jestli budes mit dalsi pripominky, ze je neco spatne, rad to opravim...

---
Od: vesna - 21:23/22.2.2009

to Hell: Díky za poklonu, sami si netroufáme tenhle náš projekt označit jako poloprofi nebo dokonce profi, ovšem jde vidět, že úroveň webu není vůbec špatná, což sám potvrzuješ a což nás samozřejmě velmi těší 5

K tomu H.264 a X.264, samozřejmě, že je to tak jak píšeš ty a snakes0n a samozřejmě to víme.1 Ovšem kdyby ses aspoň trochu pohyboval v téhle oblasti, tak takovou zbytečnost nenapíšeš. x.264 se v počítačovém světě používá naprosto běžně a obě označení se taky naprosto běžně zaměňují, jedním z mnoha důkazů budiž pro tebe označování všech HDTV a BD ripů:
[nazev.filmu].2008.720p.Blu Ray.x264-[grupa]

Od: eva - 23:29/22.2.2009

4 detail, vzdycky se naky najde--- asi nevedel co sem napsat.

---
Od: Aminux - 20:50/5.3.2009

Nejni jednodužší na tohle všechno použít Avidemux?

---
Od: snakes0n - 7:56/10.3.2009

nevim jestli je to jednodussi, ale urcite je to mozne - zpusobu je vice, nikde netvrdim, ze tohle je jedina moznost...jen to, ze ja preferuji tenhle zpusob, a zas tak slozite se mi to nezda - krome AR snad neni mozne udelat chybu a vysledky jsou vic nez dobre (+pro se jevi fakt, ze tohle pouzivaji i ruzne \"grupy\", samozrejme s upravenymi profily, nejedou na max kvalitu, ale na dostacujici kvalitu)

---
Od: mucha - 13:37/12.3.2009

Ahoj,
k tomu H.264 a X.264, je to cisto vec vkusu a kazdy to moze chapat po svojmu. Skor by som mal malinku vycitku k pouzivaniu slova freeware, ludia pocitacovo kulturni by uz mali rozlisovat open source od freeware a hlavne by mali open source propagovat ...

Mal by som vsak jedno doplnenie:
pri vytvarani AviSynth scriptu odporucam zaskrtnut aj Resize + Suggestion resolution (a velkost nastavit vzdy na max., co vo vacsine pripadov bude stale 720)

Inac clanok pisany prehladne a zrozumitelne, samozrejme, ze by sme mohli polemizovat o nastaveni parametrov x264 a hlavne audio encodera (ked stereo tak skor Vorbis ako Lame, alebo este lepsie pouzivat Nero AAC)

---
Od: snakes0n - 17:15/13.3.2009

jasne, open source vs freeware, moje chyba, opravim...vsemu co je \"free\" me tahne rikat freeware.. :-)
o nastaveni x264 by se dalo psat hodne, ale myslim ze s prednastavenymi profily si musi stacit kazdy, nebo aspon ze zacatku, prave jsem rad ze uz se to nemusi nastavovat rucne a shanet nastaveni po netu, prip. nektere parametry testovat :-) (taky jsem delal, jeden film nekolikrat a pak porovnaval...)
a k tomu zvuku - vetsinou nechavam puvodni zvuk, takze s tou mp3 to byl spis jen priklad, opet je tam profilu vic nez dost, jestli k tomu mas nejake povidani (doporuceni, objasneni, co pouzit kdy a proc, nebo link kde to je popsane) pridam to tam, neni problem, ja uz se v tom ale vrtat vice nebudu

---
Od: snakes0n - 15:00/21.3.2009

tak zpracovani audia doplneno...

---
Od: kosmik86 - 8:09/12.5.2009

Taky se to dá zvládnout, kromě titulků, v programu HandBrake. Je to open source pro Win, Lin i Mac 1

Od: kosmik86 - 8:12/12.5.2009

este jsem zapomel odkaz na kratky predstaveni programu: http://www.linuxexpr…

---
Od: snakes0n - 2:57/13.5.2009

to kosmik86 : taky uz jsem ho objevil, ale nejak uz jsem si zvykl na megui a nechce se mi nic noveho zkouset :-) mozna az nahodim linux tak to testnu

---
Od: VITVS - 22:16/23.5.2009

návod je perfektní, bohužel jsem nikde nezjistil, jak určit DAR (přímo z filmu?? jak????) takže jsem skončil na d2v a ac3... chtělo by to doplnit i pro takové neznalce, díky

---
Od: mucha - 18:56/25.5.2009

Ahoj,
no musim sa poopravit, co som uz pisal vyssie, a to konkretne ohladom resize. Takmer cely vikend som stravil studovanim SAR a DAR, a vysledok je asi taky:
- nerobit resize
- nastavit pre x264 parameter --sar = 12:11 (pre PAL 4:3) alebo --sar = 16:11 (pre PAL 16:9)

Cele moje \"vikendove studium\" som zatial spisal tu http://strela.jinr.r… snad to niekomu pomoze, pripadne ma poopravi ...

Od: mucha - 18:57/25.5.2009

kvoli ciarke, tu linku zobrazuje nespravne, tak este raz:

http://strela.jinr.r…

Od: snakes0n - 1:22/26.5.2009

VITVS : input dar muzes zjistit treba v kmp - kdyz pusits film a das TAB, vidis primo SAR, DAR a ten treti je jak to zrovna vidis ty, viz screeny z navodu na kmp. nebo v media info to jde taky. (sirokouhly 16:9 = 1.778, normalni 4:3 =1.33), melo by to sedet, me to funguje ok (tzn vysledek neni protahnuty)

mucha : super povidani, taky mi chvili trvalo nez jsem prisel na to jak to vlastne je :-) uz jsem myslel ze to mam konecne za sebou ale asi jeste otestuju par profilu, parametr --sar nepouzivam a obraz se zda byt presny i tak. zrovna tu ted mam PAL 4:3 source, xvid verzi (z autogk) a x264 (z megui) - u vsech 3 to vypada na spravny=stejny pomer (xvid je trochu mensi kvuli resize a x264 je trochu mensi kvuli cropu) - jestli je to mimo o par pixelu tak to nikoho trapit stejne nebude (urcite min nez ITU nebo non-ITU). ale podle porovnani screenu to ve vysledku vyjde presne, osvedcil se mi postup jak popisu v navodu, samozrejme ze to neni jediny spravny postup.

---
Od: mucha - 7:59/26.5.2009

snakes0n: no rozdiely su naozaj minimalne, pre 4:3 o to mensi rozdiel. Pre DAR 16:9, ten rozdiel je uz trocha vacsi, a tam ma zmysel, urobit si zopar testov.

Ci chceme alebo nie, aj filter resize znizuje \"mierne kvalitu\" (nezavisle od toho, ktory), preto pokial mozno, vstup do encodera by mal byt max. kvality. Najlepsie si je urobit naozaj zopar testov (obzvlast pre sirokouhle filmy).

A SAR v skutocnosti pouzivas (teda pozuiva ho MeGUI). Cela chemia v AviSynth skripte okolo parametrov global MeGUI_darx = XX, global MeGUI_dary = YY je prave spojena s nastavenim --sar pre x264 !!!
Napr. pre ukzaku z XFiles (clever anamorphic encoding):
[NoImage] Standard error stream
-[NoImage] avis [info]: 720x576 @ 25.00 fps (101 frames)
-[NoImage] x264 [info]: using SAR=124/85

---
Od: snakes0n - 10:45/26.5.2009

jj jasne, sar tam je, myslel jsem to tak, ze ho nepridavam \"rucne\" pres --sar

---
Od: snakes0n - 16:18/27.5.2009

otestoval jsem to, je to na foru....je to trochu delsi :-)

---
Od: snakes0n - 17:31/27.5.2009

http://www.highdef.c…

---
Od: Petr - 18:33/6.6.2009

Ahoj,
dík za návod! Díky němu mam hned o 200 gb víc místa na discích, což je velký pokrok;) Nechápu ale, jak jste se s délkou encodování dostali na 27 hodin, jelikož mě to jede podle délky filmu cca 3-4 hodiny (Athlon X2 2,4ghz) a kvalita je k nerozeznání od originálu.
Taky je dle mého názoru lepší stáhnout titulky a přečasovat např. v Subtitle Workshopu. Zabere to maximálně do 10 minut..
Přesto super věc!

Od: snakes0n - 19:59/6.6.2009

27 hodin to jelo na INSANE profil na celkem \"pomalem\" procesoru (v dobe psani navodu jsem mel k dispozici jen ntb), ted uz mam film za 4h taky :-)

---
Od: Leo.Hacker - 17:52/19.11.2009

Neuvěřitelné. Ukázkový příklad toho, jak nahradit jeden až dva počítačové programy dalšími deseti zcela zbytečnými. Tohle celé se dá udělat jedním programem a kliknout několikrát myší a máte Matroška video v H264 nebo DivX 7 hotový. A to dokonce i s menu DVD (ale kdo by stál o menu a většinu bonusů, že :-) Schvaluju jen ten DVDFab HD Decrypter Free. Píšu to sem jen kdyby sem někdo zabrousil, aby do této neuvěřitelně náročné šílenosti nešel ...

---
Od: mucha - 22:10/20.11.2009

Leo.Hacker:
WOW! - schvalne som si vypozical terminologiu MS Visty.
Ano, prave vdaka takym super \'klikacim\' programom, je internete velke mnozstvo super urobenych DVDRip-ov ...
Uz ani nehovorim o tom, ze ten \'jeden\' super program, urcite pouziva vlastne (celkom zbytocne) encodery pre video tak aj pre audio, vlastny (celkom zbytocny) mkvmerge, atd.

V kazdom pripade je to vsak urcite volba kazdeho z nas, kto chce, nech si klika, kto nie, pouzije napr. desat zbytocnych programov ...

A uplne nakoniec, pokial chces mat \'H264 nebo DivX 7 dokonce i s DVD menu\', tak sa do tejto sialenosti naozaj radsej nepustaj.

---
Od: snakes0n - 13:11/23.11.2009

enkoduju docela casto, a ikdyz je tenhle navod dlouhy, tak je to v praxi nekolik kliknuti mysi a pak se jen ceka az to procesor udela...
jinak pokud se tohle nekomu zda zbytecne slozite, tak by se mel podivat na navod pro enkodovani BrDisku nebo HDDVD - cim myslite ze se delaji ty nejlepsi HD ripy? v programu kde se jednou-dvakrat klikne a udela se to samo? 1

//Jen obsah navodu na enkodovani HD ma asi 60 casti (ano, 60)

---
Od: vesna - 22:19/6.1.2010

Ja bych to tu zkusil uvest trochu na pravou miru aby se tu v budoucnu neobjevily podobne komenty..

Takhle jak je to popsane v clanku to delaji (nechci pouzit slovo profesionalove) lidi kteri tomu rozumi, je to zkraceny vytah, ve skutecnosti se tam nekdy resi daleko vetsi \"silenosti\" 4 Je to zabehnuty postup a grupy, ktere ripujou filmy, ktere posleze uploadujou na net a vsichni ostatni je tahaji, postupuji presne takto. Takze spis budte radi ze je to takto kratke, mohlo to byt horsi, jak pise snakes0n, podrobny navod ma 60 stran 3 Jinymi slovy, pokud to s prevodem DVD do H264 myslite vazne a nejste zadni novacci co se tyce pocitacu a softwaru, pouzijete toto, protoze chte-nechte stejnak zjistite ze takto se to proste dela a ve vysledku to zas tak slozite neni..

POKUD ale jste normalni useri kteri si chcou zalohovat svoje video z dovolene a to co mozna nejrychleji a bez zbytecneho se \"srani\" s tim, stahnete si program kde dvakrat kliknete a je hotovo. Kvalita se samozrejme neda ani vzdalene srovnat s tim co by ste ziskali pomoci tohohle navodu, ale je mi naprosto jasne ze tenhle navod neni pro masy ale pro par zanicenych jedincu4 A ta kvalita pomoci 2click-programu Vam stejnak bude stacit, jako vetsine jinych. pokud ale tomu nerozumite zkustese v budoucnu vyvarovat komentaru jak je tnhle navod zbytecne dlouhy a slozity...

Diky5

---
Od: aRcY - 20:41/10.1.2010

Dik moc! skvely navod, pomohol
No nedal by sa aj dalsi strusny navod napisat ako rozdelit vysledne mux video na viac casti? (vyhnut sa nerovnostiam medzi audio,video, subs stopou)
Napriklad mam dlhy film a chcem urobit z neho 2 .mkv subory?
Dik

---
Od: jps - 1:09/12.1.2010

Chci jen poděkovat.1

Od: vesna - 9:23/13.1.2010

aRcY: Na to slouzi MKVToolnix, navod mame tady: http://www.highdef.c…

(myslim ze to umi primo MKVMerge nebo jeden z tech podprogramku, jinak se ale vyhradne na to pouziva prave tohle).

---
Od: Flash_N72 - 14:00/29.1.2010

11
Ahoj, skvělý návod, ale narazil jsem na problém. V momentě kdy chci převíst zvukovou stopu (VTS_01_1 T81 3_2ch 448Kbps DELAY 0ms.ac3) pomocí Nero Digital Audio Decoder/Encoder (konktrétně Nero AAC: NDAAC-HE-MultiChannel-HQ-192kb ps ale zkoušel jsem i jiné). Vždy mi to na kartě \"Queue\" po stisknutí tlač. \"Start\" ve sloupci \"Status\" napiše \"error\". Nevím v čem je chyba. Zkoušel jsem i dvě různé verze Nero Digital Audio Decoder/Encoder.
Dokáže mi prosím někdo poradit??

---
Od: snakes0n - 14:01/30.1.2010

jine audio ti jde udelat? nebo to blbne jen u tohohle + neroAAC

---
Od: Slaaine - 19:09/24.3.2010

Na první přečtení tenhle návod leckoho možná vyděsí a vrátí se k programům \"na dvě kliknutí\". No pro nás hračičky je to minimálně dobrej odrazovej můstek.

P.S.: mám asi podobnej problém jako Flash_N72 s neroAAC

Od: Petr - 11:02/27.3.2010

Ahoj. Pustil jsem se do tohoto návodu, ale ztroskotal jsem hned na začátku. Spustil a aktualizoval jsem MeGui,ale v záložce Tools nemám D2V Creator. Jedná se o verzi 0.3.4.0. V této oblasti se nepohybuju tak nevím který jiný creator mám použít

Od: Petr - 11:28/27.3.2010

Použil jsem DG Creator

---
Od: snakes0n - 0:02/28.3.2010

Petr: jo, v nove verzi se to jmenuje trochu jinak (je tam vice mensich zmen) ale vidis zes na to prisel...tenhle navod asi updatovat nebudu, leda ze by tam bylo fakt neco hodne zmeneneho nebo noveho

Slaaine, Flash_N72: nahral jsem neroAacEnc.exe primo do C:\\Program Files (x86)\\MeGUI\\ a normalne jsem predelal AC3 6ch stopu pres profil NeroAAC: NDAAC -HE-HQ-192Kbps na MP4 bez problemu.
*mam win7-64

---
Od: Petr - 12:22/28.3.2010

Když převedu film, tak mi vždy zůstává vlevo černý pruh.Nevíš čím to může být?

---
Od: Petr - 14:22/28.3.2010

Už vím. Asi to musím napřed napsat sem abych si všimal úplně jasných věcí. Tenhle navod asi updatovat nebudeš? Máš nějaký nový, lepší?

---
Od: snakes0n - 12:05/29.3.2010

ne, nemam novy ani lepsi :-) akorat uz moc neenkoduju a nechce se mi to zas komplet predelavat -->> tenhle bude muset stacit, tech zmen tam neni tolik aby to za to stalo

---
Od: Svatopluk Horák - 21:18/9.4.2010

Zdravím a děkuji za výborné návody, bez nich asi na filmy v HD kvalitě ještě nekoukal :-D
Můžete mi prosím poradit s jedním problémem? Mám televizi LG, která umí přehrávat video z externího zařízení a to vč. *.mkv
Některé filmy ale neumí přehrát :-( přestože soubory jsou v pořádku a v PC je přehraji. Není jich moc, tak 20%.
Nenašel jsem v MediaInfo žádný společný znak pro tyto filmy, netušíte náhodou v čem by mohl být problém?
Předem děkuji za radu
S.H.

Od: snakes0n - 0:33/12.4.2010

nemusi to byt primo parametry filmu (bitrate, RF apod), ale samotny x264.exe, pomoci ktereho se to vetsinou enkoduje ma nove a nove verze a ty nemusi na te TV jet vsechny (nejedou ani na starsich sofwarovych kodecich na PC). ale je to jen napad...mozna novy FW by to mohl vyresit.

---
Od: Svata Horák - 21:44/4.5.2010

Zdravím, můžete mi prosím poradit ... Při dodržení uvedeného postupu mám film, kde je videostopa na 1:47 hodiny o 3 vteřiny delší než audiostopa. Můžete mi prosím poradit jak tomuto rozdílu předejít nebo ho následně korigovat?
Děkuji

Od: snakes0n - 8:02/5.5.2010

klidne se muze stat ze je delsi - nicemu to nevadi, jen na konci bude kousek navic. jestli zacatek sedi a synchro taky, tak bych to tak nechal...

---
Od: Svata Horák - 22:56/6.5.2010

na začátku zvuk sedí, postupně se posunuje a na konci to dělá přibližně ty 3 vteřiny :-(

Od: Big.alda - 7:48/8.5.2010

Mám stejný problém asi u 1% převádených filmů. Na začátku zvuk sedí a na konci ne. Přitom na dvd je to ok. Jak postupovat ?
Diky
Alda

Od: snakes0n - 19:26/8.5.2010

tak s timhle jsem se nesetkal, takze neporadim ;-( mrknu na net ale asi najdu to same co vy...

---
Od: zdendys - 22:32/20.5.2010

Ahoj, mám MeGUI 0.3.4.0 a všech položek mi to píše \"scratpatch\".
např. chci vybrat nastavení encodování a je tam : Nero ACC:\"scratpatch\".
Nevíte co to je za problém??

Děkuji

---
Od: zdendys - 22:34/20.5.2010

Pardon omyl \"scratchpad\"...

---
Od: snakes0n - 11:55/21.5.2010

tipl bych ze to je neco jako \"default\" nebo tak podobne...jestli tam nemas jine profily tak dej UPDATE a mely by se stahnout

---
Od: Alda - 16:23/21.5.2010

pokud ti to nenabizi jine profily nez scratchpad je nutne tyto profily dokopirovat nebo doinstalovat pres update.

Od: zdendys - 18:10/21.5.2010

Je to i po updatu stejné, ono to funguje, tak to nechám tak.
Mám ale ještě jeden dotaz. Když namuxuju MKV a je velké
a dám ho dělit, např na dvě části, a chtěl bych je opět spojit,
jak to udělat? Zkoušel jsem to commanderem a to sice spojilo,
hlásí vše OK, ale film není celý...

---
Od: jakub - 16:13/27.5.2010

Pustil jsem se do toho a zjistil, že umím pěkné \"hovno\"! Návod se jeví v pohodě, ale já se zasekl na:
\"Pomocí Queue tlačítka přidejte tuhle práci do fronty a v MeGui v záložce queue klikněte na start, zadaný job proběhne během chvíle\".
Udělám to a ve status píše \"waiting\" a když dám start tak \"error\". Nevím co dělám špatně a to je začátek, moc by jsem si přál převést film do mkv., pár souborů už mám a je to pecka! Autor si s návodem dal asi dost práce, ale já na tom shořel:( Pokud máte někdo tip co dál, budu rád, ale zřejmě se pak budu ptát dál:(

Od: snakes0n - 13:08/29.5.2010

ten error ma nejaky duvod :-) co prevadis na co a cim? trochu to popis

---
Od: Stewe - 21:59/31.5.2010

Taky mám error při konverzi zvuku. Mohl by mi někdo napsat kma přesně dává ty soubory Nero?

---
Od: snakes0n - 18:15/3.6.2010

\"Soubory rozbalte přímo do složky c:\\program files\\megui\\\"

---
Od: Dav3 - 21:43/4.6.2010

Dobrý den,
prosím o radu: chci převést nahraný pořad z DVB-T vysílání ve formátu mpg.
Vše udělám podle návodu, ale když má začít kódování videa vyskočí error: An error occurred: avis [error]: unsupported input format (DIB).
Děkuju za pomoc :-)

---
Od: snakes0n - 17:02/6.6.2010

kdovi do ceho se to nahravani uklada...to bych videl jako problem. projed to pres mediainfo

---
Od: Milan - 3:28/21.6.2010

Stewe:
Měl jsem stejný problém s Nerem AAC, použil jsem tu starší verzi (házelo mi to error u verze 1.5.1). Nevíte jak to udělat aby to fungovalo i u té nové verze 1.5.1? Ale to je jen drobnost.

---
Od: abcxxx - 6:08/2.7.2010

Dekuju, dekuju a jeste jednou dekuju 1
Jedinej komentar, ktrej bych mel je pro ty radoby \"odborniky\" co tu pisou o programech na dve kliknuti a podobne. Uz peknejch par let pouzivam vdub+xvid 2pass a myslim, ze se mi ho podarilo docela dobre zmaknout. Ale stejne, kdyz jsem poprve videl videho mkv s h264 a AAC tak jsem blednul zavisti. Vyskousel ruzny programy, ale nikdy to nebylo ono. Z MeGui jsem nemohl nic poradnyho vyprodukovat. Tak jsem se na to vykaslal a tak pravidelne po par tejdnech se vracel a zkousel a zkousel. A dik tomuhle navodu to dopadlo. Taky mi pripadal nesrozumitel nej, ale nevzdal jsem to. A votom to je. Myslim, ze vetsina lidi co to s videem myslej trochu vazne to nikdy nevzdaj a budou to zkouset, ladit a exprimentovat dal. Osobne nez produkovat hnusny video tak radej zadny. Musel bych se stydet dat nekomu takovou nahravku jakejch beha po netu valna vetsina. A proto ty co tady davaj rady typu \"kliknout několikrát myší\" tady nemaj v tyhle diskusy co delat. A programy typu dvdfab nebo TempegEx a pod. maj urcite svoje misto (ne tady) pro spoustu lidi co nemaj cas nebo bunky, ale nikdy neudelaj to video presne a spickove jako treba GUI. Tak to je vsjo.
Jeste jednou dik. Acdrzim palce vytrvalcum a zapalencum, proti lenochum na jedno kliknuti.34

---
Od: Leo - 21:43/28.7.2010

Návod krásnej, ale stejně jsem zastánce \"one click\" řešení. Vždyť tuhle anabázi žádný běžný uživatel nezvládne a navíc nikdo nechce trávit čas kódováním filmů, ale jejich sledováním a nebo nějakou smysluplnou činností někde venku, nebo ne? Nedokážu si představit, že bych to dělal 100x po sobě při kódování své sbírky DVD :-) Není to o lenošství, ale o času a čas je drahý a posláním těch jednoklikacích prográmků je všechno tohle udělat rychle a jednoduše - prostě automatizace procesů, a o tom jsou počítače. Takže takhle teda ne. S Handbrake mám skoro stejné výsledky a bez námahy. Až bude podoporovat DivX Plus Converter v profilu PLUS HD i titulky, nebude již důvod používat cokoliv jiného, navíc se zdá, že to bude i zdarma jako nyní ve verzi 8 i po vypršení trial periody.

---
Od: WWWendy - 8:51/15.11.2010

Tak jsem se nějak zasekl hned na začátku, ve verzi 0.3.5.0 není D2V Creator ani DG Creator... Díky za radu5

---
Od: snakes0n - 12:49/16.11.2010

je to File Indexer :-)

---
Od: ross - 21:36/27.11.2010

Zdravím a děkuju za super návod. Mám trochu jinej problem. Udělám .mkv(bez audia), z AC3 udělám AAC(mp4). Pak to spojím (mkvmerge nebo v megui), výsledek je super. Ale ve výpisu z mediainfo chybí bitrate audia. Já vím, je to blbost, stejně si dělám ripy jen pro sebe a výpis nepotřebuju, ale nevíte někdo proč se bitrate audia neobjeví ? Když spojím .mkv s AC3 - tak ve výpisu bitrate audia nechybí, když načtu .mp4 samostatně, tak se taky bitrate ukáže. Nechápu to, že by to neumělo mediainfo?. Btw nero aac je super - poloviční velikost a zvuk o třídu lepší.

---
Od: janooo - 14:40/11.12.2010

Ahojte, Tak vcera som preluskal navod, dnes sa mi doraba prvy RIP (pomaly CPU :). Podobne ako ostatny som sa stretol s errorom uz pri prvom stlaceni \"start\" v zaloske \"queue\". Nakoniec som sa preluskal cez cca 4errory sposobene tym, ze MEGUI nema potrebne dll a *.exe k dispozicii... skusim popisat o co islo a ako som to vyriesil: instaloval som s tohoto: - MeGUI_0.3.5_x86_Installer_Offl inePackage.exe - NeroAACCodec-1.5.1.zip - dgmpgdec158.zip - DVDFab8056.exe - x264.exe z 8.12.2010 do megui treba doplnit plugin-y, dll-ka, pomocne programy - vecsina je spakovana v adresari .\\MeGUI\\update_cache\\ MEGUI v korenovom adresari chybali 4x dll: - AvisynthWrapper.dll (AvisynthWrapper_0_3_1_1006.zi p) - ICSharpCode.SharpZipLib.dll (megui-libs_0_3_5.zip) - LinqBridge.dll (megui-libs_0_3_5.zip) - MediaInfo.dll (mediainfo_0_7_33_1.zip) - MediaInfoWrapper.dll (mediainfo_0_7_33_1.zip) - MessageBoxExLib.dll (megui-libs_0_3_5.zip) podadresar Tools v adresari MEGUI vobec neexistuje, treba ho vytvorit a rozbalit don tieto adresare (opet s tych zipov): - avisynth_plugin (TIVTC.dll z TIVTC-1.0.5.zip a ColorMatrix.dll z ColorMatrix-2.5.zip) - x264 (don nakopirovat aktualny x264.exe) - dgindex (POZOR - v megui je zozipovane iba dgindexNV - mam ati a mne nesiel!!! majitelom NV mozno pojde, ja som musel stiahnut dgmpgdec158.zip) Po tomto vsetkom mi to zacalo fachat ;)

---
Od: janooo - 14:51/11.12.2010

este doplnim ako som sa k tomuto dostal: 1. k TV som kupil multimedialny prehravac+2TB disk, 2. rozhodol som sa don naripovat vsetky DVD, 3. hladal som vhodny postup, docital sa ze 2klikove programy su nanic a tak som cca 2tyzdne dozadu skusil tento navod :). 4. zasekol som sa na errore ked som v zalozke \"queue\" prvy krat stlacil \"start\", po hodine hladania inych navodov na nete som to vzdal... 5. nainstaloval som si 2klikovy program - tusim \"Extra DVD Ripper Express\" a ked so videl vysledok pri 2000kbps bitrate chut na ripovanie ma na 2tyzdne presla... kvalita neskutocne mizerna :). Vcera po dvoch tyzdnoch som si povedal, ze predsa niesom ziadny amater a urcite navod na highdef zvladnem :D, opet som sa zasekol na rovnakom mieste, ale po pomerne dlhom hladani som nasiel \"skrytu\" zalozku \"log\" a donutil som sa citat... v tejto zalozke bol vzdy jasne napisany problem - napr. \"chyba mi *.dll v zalozke *\", nasledne som sa dal tieto dll hladat na netu, neskor som prisiel na to, ze su spakovane v megui, po ich umiestneni do patricnych adresaroch to uz islo rychlo :).

---
Od: janooo - 14:56/11.12.2010

jj a fps nadaviek bola samozrejme vyzsia ako fps v dvd :), prajem vela stastia a pevne nervy pri \"rozbiehani\" megui, najlepsi pomocnik vam bude zalozka \"LOG\" a citanie \"CHYBOVYCH\" hlaseni, vysledok stoji za to a neda sa porovnat s vysledkom 2klikoveho programu!!! PS: chcel sy som poziadat autora aby na tieto problemy upozornil priamo v clanku a uviedol tam \"vseobecny\" postup riesenia - zalozka \"LOG\". Inac dakujem za pekny a na cz/sk webe asi aj jedinecny navod.

---
Od: snakes0n - 22:42/11.12.2010

janooo: jsem rad zes to rozjel, ja jsem instaloval online + update a vsechno bylo vpoho na prvni krat (krome neroaac), i avisynth si to naslo +- samo. jinak upozornovat na jeste zakladnejsi veci nez jsou v navodu je podle me zbytecne, to abych pomalu zacal \"zapnete pocitac a kliknete na START\" :-) (no offense)

---
Od: janooo - 13:36/12.12.2010

tak som to odinstaloval a opet nainstaloval - tentokrat online verziu: MeGUI_0.3.5_x86_Installer_Onli nePackage.exe, po spusteni som dal update - vsetko facha ako ma :), takze doporucujem prave tento typ instalacie :).

---
Od: easyrider_svk - 13:08/7.1.2011

nech pise kto chce co chce ale pre mna ako uplne neznaleho veci kolo mkv super navod 4 . vdaka 5

---
Od: Peetrs - 19:13/21.1.2011

i pro me super navod...jsem uplny lajk a navod super...jen jsem se dostal v podstate do stejneho problemu/faze jako janooo...error pri prvnim spusteni fronty - aac prevod.
K tomu tedy dotaz: kde lze sehnat online installer pro MeGUI??? Fakt jsem to hledal na celym netu a asi jsem uplne blbej! 3 Diky za pomoc.

Od: snakes0n - 23:29/22.1.2011

dal jsem do navodu link na online installer (je to zahrabane na sourceforge ale je to tam! :-) ). nevim co s tim aac prevodem mate. profil NERO aac? a prislusne 3 soubory mate ve sloze primo MeGUI? (ten zip soubor s nero prevodniky musite rozbalit)

---
Od: JIrkaS - 5:02/23.1.2011

Ahoj, hezký návod:-)
Dnes jsem si nainstaloval DVDFAB (poslední verze) a zkusil DVD hodit do MKV. Trvalo to asi 8 minut, což je super. Mam novej počítač s I7 950 a NVidia 580.

Pak jsem ale zkusil Blu ray soubor také do MKV a najednou to trvá 12 hodin. Velikost byla 22 GB a výsledná má být cca 7.5 GB. Počítá to cca necelé 4 snímky za vteřinu a hlásí že je zapnuté CUDA GPU. Grafika jede tak na 1% a CPU tak na 14%. Netuší někdo proč je to tak pomalé? Mam Windows 7 64. Počítačem to nejspíš nebude. Nebo je to normální a mam jen vysoké nároky?

Od: MartinL - 17:43/29.6.2011

Moc jsem to nečetl, ale narazil jsem na subrip 8 . Napadlo mě, zda není lepší vytvořit mkv bez titulek. Pak ho rozložit pomocí Mkvextraktgui a znovu složit v MKVmerge, ale zde si už načíst titulky ve formátu idx, které si během chvilky vytáhnu do tohoto formátu z DVD pomocí filtru Vobsub. Výsledek jsou přesně stejné titulky jako na DVD (tj barva i tvar i kurzíva, když tam je) a je to se zlomkem práce 5

---
Od: snakes0n - 15:17/30.6.2011

MartinL:
kdybys to cetl, tak bys nemusel vysledne mkv rozkladat ale ty idx titulky si tam das jeste pred jeho slozenim :-)
jak uz jsem psal vedle: titulky radeji jako text nez obrazek, ikdyz to znamena trochu vice prace

JIrkaS:
mrkni zde: http://www.highdef.c…
kdyz to budes delat one-click programama, tak se nemuzes divit ze to dela hovadiny :-) na tvojem procesoru by to mohlo jet dost pekne, zalezi vse na software. (CUDA se na enkodovani videa PRY nehodi, bohuzel, jinak by uz jiste byly poradne programy pro GPU, ale nejsou...) zkus ten navod viz link a dej vedet

---
Od: Thun - 2:04/27.8.2011

V případě že není třeba vejít se do určité velikosti výsledného souboru a ani není nutni korigovat bitrate/AVC level kvůli čitelnosti pro různé hardwarové přehrávače, je naprostá hloupost enkódovat video ve dvou krocích (2 pass) s konstantní bitrate. Vhodně zvolené CRF (cca 19-20 je-li zdrojem DVD) má za výsledek jak vyšší kvalitu, tak lepší kompresi výsledku. A to celé za kratší čas.

---
Od: danton - 21:43/5.9.2011

Zdravim.
Zkusebne jsem si udelal jeden DVD film podle tohoto navodu. Nic sloziteho, prevod taky rychly. Doposavad jsem DVD predelaval pomoci Dr. DivX na 1400 MB. Dela automaticky dva pruchody.
Hadam ze kvalita ripu bude lepsi, kdyz prejdu na tento postup do x.264 pri stejne velikosti 1400MB. Je to tak?
Do stopaze 1:50 hod jsem delal 1400 MB, nad tuto delku 1990 MB. Velikost souboru chci zachovat i u MKV. Ma to smysl?
Diky.

---
Od: snakes0n - 13:07/7.9.2011

kvalita bude dost lepsi, stoji to za to...

---
Od: buth - 22:09/8.9.2011

Zdravim

Mám jeden špecifický problem ktorý sa týka iba powerDVD 10.So všetkými ostatnými playermi nemam žiadne potiaže
a dokonca aj powerDVD 9 šlape.Akekolvek mkv čo stiahnem z netu mi ide bez problemu ale ked nejake mkv rekodujem
včom je prave moj problem /použil som meGUI,Handbrake a nejake dalsie a s roznymi nastaveniami aj s tymi najnaročnejšími/ tak mi
spominany PDVD 10 rozhadze obraz na farebne kocky /nie kocky z dosledku nizkeho bitratu/ .Urobi to iba na par sekund
na zaciatku a na konci filmu ked je bitrate dost nizky a sem tam aj vo filme co som si vsimol pri prechode z narocnejsich scen na nizsie.
Kvoli tomu nechcem nic vypustat do eteru.Mozno ze je to problem iba prave tohoto powerDVD 10.Tymto sa snazim len o max kompatibilitu
prehravania na vsetkych playeroch aj ked asi kazdy pouziva iny prehravac na mkv.PowerDVD mam poslednu aktualizaciu.
Nestretol sa niekto z tymto?Ake nastavenie alebo co moze toto sposobovat?

---
Od: Maestro - 18:52/1.10.2011

Chtel bych se zeptat - když mám mkv soubor o velikosti 20 GB - je nejaky program se kterým bych se dostal až na 4,4 GB, bez nějaké razantní ztráty kvality?
Shrink, AutoGK ani MeGUI nepracují s mkv. Zkoušel jsem AVS video Converter a ten dost ztrácí na kvalitě a ted si hraju s Avidemuxem, ale nějak se mi tam nedaří nastavit max velikost videa na 4,3 GB.
6

---
Od: snakes0n - 14:25/5.10.2011

pres MeGUI to pujde, ale ne tak lehce....musis nejdriv vytahnout jen video a to prehnat pres enkoder s novyma parametrama. kvalita samozrejme pujde dolu, kolem 8GB by to uz nemuselo jit poznat. Tech 4.3GB bych se nedrzel, jestli to chces kvuli DVD tak bych radil na DVD zapomenou....uz se nevyplati a lepsi to nebude

---
Od: herrda - 20:42/7.10.2011

Dík chlapy ;-) Zkoušel sem to poprví a ze začátku jsem jel podle návodu zde : :http://jech.webz.cz…
Neni špatnej ale tady to je vysvětlený líp pro mě :) a navíc ste mi poradily oběvit další věci v MeGUI takže tim to děkuju7

---
Od: danton - 9:26/7.11.2011

Zdravim.
Neslo by navod aktualizovat na novou verzi MeGUI 2050? Prece jen, jak se koukam podle prvni diskuze, je stary 2 a pul roku. Nekolikrat jsem narazil v navodu na neco, co v nove verzi uz neni. A pri narocnosti nastaveni pro novociany to muze byt orisek domyslet si, co to tu je popsano a kde to (ne)najde v nove verzi MeGUI 2050.
Diky.

Od: danton - 9:34/7.11.2011

Zkousel jsem podle navodu na http://navody.lanpar… . Dobre popsane pro novou verzi.
Jen me zarazi, ze kdyz nastavim velikost vystupniho souboru 1400MB, vyleze 666MB (ďáblovo cislo). Kdyz zadam vysledny rozmer souboru 720x528, vyleze 720x576. 4x od nuly nastaveno, pokazde stejne a vysledek pokazdy stejne jiny. Sakra, kdyz reknu 720x528 tak ma vylezt 720x528 a ne furt 720x576. To same kdyz zadam 1400MB, tak ma vylezt 1400MB a ne furt 666MB. Kde je chyba?
Diky.

---
Vložit komentář

Komentář*:


1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12   tučné kurzíva odkaz

Jméno*:

E-mail:

ICQ:

WWW:

Opište číslicí*:  jedna



PHP.jonweb.cz

 

<<< --- předchozí --- <<<